S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde

KONTAKT

Pavel Zikmund
Pražská 1279/18
Praha 10 - Hostivař
tel: +420 724 084 218
info@lionpress.cz
Otevírací doba: Po-Pá od 8 - 16 hodin.
V jinou dobu po telefonické dohodě.

Doprava a platba

Doprava a platba

Internetový obchod www.lionpress.cz nabízí  výběr  z několika možností dopravy a platby. Ze kterých si jistě vyberete právě tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. Jak shrnuje níže uvedený přehled, ceny se liší dle způsobu dopravy a platby, který zvolíte pro Vaši objednávku.

Přehled dopravy a platby

   Přehled cen dopravy                                           Platba dobírkou           Platba předem
   Osobní odběr v sídle firmy                      0,-Kč                 0,-Kč
   Osobní odběr - výdejní místa Zásilovna.cz                     80,-Kč               65,-Kč
   Česká pošta - doporučený psaní               dočasně pozastaveno               80,-Kč
   Česká pošta - doporučený balíček               dočasně pozastaveno       dočasně pozastaveno
   Česká pošta - obyčejná zásilka                   --------               --------
   Zásilkovna domů - na adresu                  120,-Kč               96,-Kč

                                      - veškeré ceny za dopravu jsou konečné nejsme plátci DPH -

Osobní odběr - sídlo firmy

- osobní odběr zdarma na adrese: Pražská 18, Praha 10 - Hostivař, 102 00 (Tiskárna Zikmund vchod zezadu budovy přes rampu z parkoviště)

- otevirací doba: Po - po telefonické dohodě

                           Út-Čt - 8-16 hod

                           Pá - po telefonické dohodě

v jinou dobu po telefonické dohodě na telefonu: +420 606 622 070 nebo +420 724 084 218

- na naší provozovně nelze platit platební kartou

Osobní odběr - výdejní místa Zásilkovna.cz

- objednávku doručujeme na Vámi zvolenou výdejnu potvrzenou v závazné objednávce

- doba dodání 1-2 dny od předání zásilky do sítě Zásilkovny.cz

- seznam výdejních míst naleznete v objednávce při volbě dopravy Zásilkovna.cz

- výdejní místa nejsou prodejny naší společnosti, neovlivníme tedy délku doručení, výdejní dobu ani umístění výdejního místa.

- Pozor! Je nutné do objednávky uvést správný český telefonní kontakt a e-mail, jinak nemůže být zásilka kvalitně doručena a podána informace o doručování příjemci zasilky.

- pro vyzvednutí je nutné mít heslo, které obdržíte zprávou (e-mailem a SMS) od Zásilkovny.cz a zároveň s informací - vaše zásilka je připravena k vyzvednutí a je uložena po dobu 7 dní

- zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku stačí znát heslo.

- doručenou objednávku si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

- sledování doručení vaší zasilky mužete sledovat zde

Česká pošta - doporučené psaní

- objednávku odesíláme jako doporučené psaní nebo doporučený balíček. Zaleží na hmotnosti a velikosti zásilky.

- doba dodaní 1-2 dny od předání zásilky České poště

- objednávku doručujeme na Vámi zvolenou dodací adresu

- adresátovi Česká pošta zasílá SMS nebo e-mail s informací o pohybu zásilky a to ode dne jeho podání ( jen pokud máte aplikaci České pošty )

- při nezastižení je zásilka uložena na Vaší doručovací poště po dobu 14 dnů

- zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na odkazu: zde

- potřebujete prodloužit úložní dobu již uložené zásilky? Dobu pro vyzvednutí zásilky můžete na odkazu: zde

- kontakt na zákaznický servis České pošty: 840 111 244, 800 104 410, info@cpost.cz

Zásilkovna domů (na adresu)

- dodaní na Vámi uvedenou adresu ( do objednávky tedy uvádějte adresu doručení kde budete moci zásilku převzít )

- zásilka Vám bude dodávaná 1-2 dny poté, co bude odeslána z našeho skladu

- o doručování zásilky vás bude zasilkovna informovat prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.

- v den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat kurýr s upřesněním času předání

- možnost platby kartou u řidiče

- pokud Vás kurýr nezastihne na adrese, tak řidič zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo.

  Kam následně zásilku i zaveze. Pak dostane standardní cestou heslo pro vyzvednutí zásilky a bude mít 5 dní na vyzvednutí

ZGRlN